Een vraag, een probleem? Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen over ListMinut

Dienstaanvrager

> Online betalen op onze website is heel eenvoudig. U heeft 3 mogelijkheden:

- ofwel via een kredietkaart. U registreert uw kaartgegevens en uw kaart wordt gedebiteerd na de uitvoering van de dienst.
- ofwel via een debetkaart. In dat geval moet u het volledige bedrag voorschieten.
- ofwel via bankoverschrijving. U doet een overschrijving van de bedrag op onze rekening.

Via dit systeem ontvangt de dienstverlener zijn bezoldiging rechtstreeks op zijn bankrekening van zodra hij de taak heeft uitgevoerd.

Van zodra u een van deze opties heeft toegepast wordt u met de dienstverlener in contact gebracht. Indien deze dienstverlener u niet geschikt lijkt, kunt u vanzelfsprekend een andere dienstverlener kiezen zonder hiervoor opnieuw te betalen.
> U ontvangt een gedetailleerd ontvangstbewijs na elke via ListMinut aangevraagde dienst. De meeste dienstverleners zijn particulieren, ListMinut biedt dus geen beroepsfunctie aan en dus ook geen facturen. Als u toch een factuur wenst, dan kunt u een beroep doen op onze zelfstandige dienstverleners die u herkent aan de 'pro' badge op hun profiel.
> Als u met een kredietkaart betaalt, wordt het bedrag pas geïnd nadat de dienst is uitgevoerd. Terugbetalen hoeft dus niet!
> Hebt u ervoor gekozen om vóór de dienstverlening (via bancontact of overschrijving) te betalen, geen probleem, in geval van annulering wordt het bedrag u terugbetaald (met uitzondering van de administratieve kosten).
> U gaat gewoon terug naar de website en u annuleert gratis uw aanvraag. U kunt dan een andere persoon kiezen die zich heeft aangeboden, op andere voorstellen wachten of eenvoudigweg uw aanvraag annuleren. Er zal u geen enkel bedrag worden afgehouden indien u voor de kredietkaart hebt gekozen. Als u vóór de dienstverlening heeft betaald, dan wordt u het bedrag van de dienst terugbetaald (met uitzondering van de administratieve kosten).

Algemeen

> Ja zeker! Om kleine incidenten te voorkomen biedt ListMinut zijn gebruikers een gratis verzekering aan voor alle dienstverleningen die via het platform plaatsvinden. Meer info over deze verzekering vindt u op: insurance.

Dienstverlener

Van zodra u effectief de Job hebt uitgevoerd, moet u uw bezoldiging komen innen via ListMinut en niet contant wanneer u de Job uitvoert. Daarvoor moet u uw bankgegevens hebben ingevuld.

Ga naar uw «Jobs in uitvoering» en beëindig uw Job.

Opgelet! Beëindig uw Job enkel als u hem effectief hebt uitgevoerd om eventuele problemen te voorkomen.

Als u het antwoord op uw vraag niet vindt, aarzel niet om ons te contacteren of ontdek de ​volledige FAQ


Voornaam* :
E-mail* :
Wat is de eerste dag van de week?

Bericht* :


Map-listminut

Hoofdzetel
Avenue des Rossignols, 12
1310 Terhulpen

Kantoor Brussel
Rue Lens, 20
1050 Bruxelles


E-mail
support (at) listminut.com