Veelgestelde vragen over ListMinut

> Online via onze website betalen is zeer gemakkelijk. U hebt 3 keuzes:

- ofwel per kredietkaart, u voert de gegevens van uw kaart in en deze zal pas gedebiteerd worden van zodra de dienst is uitgevoerd.
- ofwel per debetkaart, van zodra de dienst is uitgevoerd, zal u worden gevraagd om de betaling te vereffenen.
- ofwel per bankoverschrijving, u doet een overschrijving van het bedrag op onze rekening nadat de dienst is uitgevoerd. We vragen u de betaling niet uit te stellen zodat uw dienstverlener niet te lang moet wachten. Een snel betaalde dienstverlener is een gelukkige dienstverlener!

Hierdoor kunnen we de bezoldiging meteen op de bankrekening van de dienstverlener storten van zodra de dienst is uitgevoerd.

Van zodra u uw tariefplan en de betalingswijze voor de dienst gekozen heeft, wordt u met de dienstverlener in contact gebracht. Als deze dienstverlener u niet bevalt, kunt u natuurlijk een andere dienstverlener kiezen door de kandidatuur te annuleren.
> U ontvangt een gedetailleerd ontvangstbewijs na de dienst. Aangezien de meeste dienstverleners particulieren zijn, biedt ListMinut echter geen zakelijke opties zoals facturen.
Ja. Het geldt onder mee als vergoeding voor de ListMinut website. Het tariefplan houdt in dat u onbeperkt beroep kan doen op de diensten van al onze dienstverleners (particulieren en zelfstandigen), binnen alle categorieën tegen een juiste prijs. Het zorgt er eveneens voor dat alle diensten gedekt zijn door de verzekering en uitgevoerd worden in alle legaliteit. Het werk wordt aangegeven en de betaling verloopt veilig.
U heeft de mogelijkheid uw tariefplan zelf te beheren. Om de automatisch verlenging van uw tariefplan stop te zetten, volstaat het om op uw profiel naar het tabblad « Mijn tariefplan » te gaan en uw tariefplan stop te zetten. De verlenging van uw plan zal worden geannuleerd tot uw volgende activering. Er zijn geen opzegkosten of een vastgelegde minimumtermijn.
> Een bedrijf of VZW kan perfect gebruik maken van ListMinut maar kan enkel een beroep doen op een dienstverlener met een BTW-nummer (te herkennen aan de badge 'Pro' op het profiel). Bij het aanmaken van uw aanvraag kan u dit aangeven dat u op zoek bent naar een dienstverlener met een BTW-nummer.
> Ja zeker! Om kleine incidenten te voorkomen biedt ListMinut zijn gebruikers een verzekering aan voor alle dienstverleningen die via het platform plaatsvinden. Meer info over deze verzekering vindt u op: insurance.
Van zodra u effectief de Job hebt uitgevoerd, moet u uw bezoldiging komen innen via ListMinut en niet contant wanneer u de Job uitvoert. Daarvoor moet u uw bankgegevens hebben ingevuld.

Ga naar uw «Jobs in uitvoering» en beëindig uw Job.

Opgelet! Beëindig uw Job enkel als u hem effectief hebt uitgevoerd om eventuele problemen te voorkomen.
> Als uw realisatiepercentage te laag is (minder dan 60%), kan het zijn dat het niet meer mogelijk om te solliciteren. Een manier om hier verandering in te brengen, is om diensten uit te voeren voor klanten waarvoor u al gewerkt heeft. Hiervoor gaat u op uw profiel naar de pagina « Mijn klanten ». Merk op, het realisatieniveau kan niet manueel aangepast worden door het ListMinut team.
In het algemeen, neemt het 3 à 10 werkdagen voordat u de uitbetaling ontvangt. U kan uw uitbetaling erg gemakkelijk opvolgen op de pagina 'opvolging betalingen'

Als u het antwoord op uw vraag niet vindt, aarzel niet om ons te contacteren of ontdek de ​volledige FAQ

Contactformulier


Een vraag met betrekking tot uw persoonlijke gegevens (GDPR)? Ga naar het formulier